søndag den 16. januar 2011

Las Palmas dag 6

Startede dagen med at skrive lidt på bloggen, og få en kop kaffe. Derefter gik turen ned til stranden, hvor jeg nåede at fyrer et par billeder af, inden jeg skulle havde surf undervisning.....troede jeg! For i weekenden åbnede skolen åbentbart først kl 10.30. Nå men....hen til stranden igen, kigge på bølger, og fyrer nogle flere billeder af. Heldigvis havde jeg selskab af en engelsk fyr, som også har fået undervisning siden i tirsdags.
Da det blev tid, gik vi hen til surfskolen......men der fik vi at vide, at de havde kommet til at over booke holdet! Desuden var de fleste små børn, der skulle lære at stå op på boardet.....så vi ville ikke få noget ud af undervisningen. Men vi blev så tilbudt, at låne board og våddragt gratis idag, og så blev vores surflektioner bare flyttet til imorgen. Det sagde vi ja tak til.....havde alligevel tænkt mig, at leje board og våddragt imorgen. Jeg aftalte så med Englænderen, at vi holdt øje med hinanden, mens vi var ude og surfe.
Bølgerne var stadig lige så store, men mere ordnet idag................








Vi lå tæt på brændingen, og tog de mindre bølger når de bød sig. Nåede at surfe et par timer, før vi besluttede, at nu måtte det være fint for idag. Fik strukket ud, klædt om og tilbage til lejligheden.

Efter lidt frokost og et bad, tog jeg en tur hen til centret, for at handle ind i det lokale supermarkede "Carrefour". Butikkerne er lukkede om søndagen, så det var derfor vigtigt at vi fik købt lidt ind, så vi kunne klare os til mandag.
Senere på aftenen gik vi en tur langs strandpromenaden, og var henne og spise på kina restauranten....vejret var dejlig mildt, kun 19 grader, og man kunne høre bølgerne bryde længere ude.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar