tirsdag den 4. oktober 2011

Så kom solen frem

Der har været overskyet, fra da vi ankom i lørdags, og indtil i dag! Så temperaturen har for det meste ligget omkring de 25 grader....bortset fra i går, hvor det var nærmere de 30 grader. Men idag kom solen frem! Efter surflektionen kl. 10.15, var temperaturen 28 grader!
Var ude at surfe idag, for anden dag i træk, og hvor det blæste en smule i går, og var overskyet, så var der vindstille idag, og høj sol.
Der var gode forhold for begynderen, som jeg jo stadig er, med bølger på 1-1½ meter. Fik at vide i går, hvad jeg skulle være opmærksom på, under surfingen - teknik jeg skulle rette op på. Så det gik noget bedre idag end i går, og nåede at tage en masse bølger!
Havde ikke mit kamera med i går, så fik ikke taget nogle billeder....mener spottet hed K17 (betyder 17 km fra Agadir). Idag var vi ved et spot der hedder Crocro, og der nåede jeg at tage nogle billeder:






Her til sidst lidt billeder af udsigten fra lejligheden:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar